Halutaan myydä
Patentoitu moottorikelkan telasto. Yrityksen osakas/yhteistyö/työpaikka.
Kohdenumero | FK67799 |
---|---|
Hintapyyntö | 2 500 |
Toimiala | Keksinnöt ja liikeideat |
Sijainti | Espanja |
Henkilöluku | 3 |
Keksintö tarjoaa useita etuja. Eräs merkittävä etu on, että moottorikelkan riippumaton massa pienenee merkittävästi, tyypillisesti jopa noin 20 kg verrattuna telajärjestelmän määrittelemällä alueella toteutettaviin ripustusrakenteisiin. On selvää, että keksinnön mukainen ratkaisu tarjoaa kustannusetuja verrattuna tunnettuihin ratkaisuihin, koska tarvitaan vähemmän osia ja sitä kautta huoltokohteita. Pienempi massa säästää myös polttoaineen kulutusta.
Keksintö voi myös tarjota merkittäviä etuja jousituksen kestävyydessä. Yksi moottorikelkkojen rikkoutumisalttius esine on ns. ripustin tai telajärjestelmän etupään jousituksen rikkoutuminen. Syynä tähän on se, että etujousitusosa on tyypillisesti vino törmäyssuuntaan nähden. Keksinnöllä ripustuselin voidaan järjestää asentoon, jossa se vastaanottaa iskut edullisesti luonnollisessa toiminta-asennossa, eli isku suuntautuu pääosin lineaarisesti toimivan ripustuselimen lineaariseen suuntaan.
Keksinnöllä vältetään myös salpojen tai vipuvarsien käyttö jousituksen toteutuksessa.
Keksinnöllä saavutetaan se etu, että moottorikelkan todellinen jousitusmatka tai takaosan liikematka kasvaa jopa 15-20 cm. Tämä johtuu siitä, että tela voidaan toteuttaa hyvin matalaksi, jolloin yläpinnan ja alapinnan välinen etäisyys on huomattavasti lyhyempi kuin rakenteissa, joissa jousitus on järjestetty telan sisään.
Koska telajärjestelmä on matala, sille voidaan sallia pidempi matka pystysuunnassa, mikä luonnollisesti johtaa parempaan jousitukseen.
Keksinnön avulla telan kosketuspinta maahan kasvaa, koska alempi rakenne mahdollistaa telan jatkamisen moottorikelkan pituussuunnassa.
Keksintö mahdollistaa helpommin jousituksen korkeuden ja vaimennusvoiman säätämisen, koska jousituselementtejä on helppo käsitellä kiskon yläpuolella. Eräässä suoritusmuodossa rungossa on useita kiinnityspisteitä tukivarsia varten, antaa mahdollisuuden muokata joustoa. Osakkaaksi pääsee jo 250€/osake. PS.laita postia niin neuvotellaan! https://www.patentauction.com/patent.php?nb=19443
Keksintö voi myös tarjota merkittäviä etuja jousituksen kestävyydessä. Yksi moottorikelkkojen rikkoutumisalttius esine on ns. ripustin tai telajärjestelmän etupään jousituksen rikkoutuminen. Syynä tähän on se, että etujousitusosa on tyypillisesti vino törmäyssuuntaan nähden. Keksinnöllä ripustuselin voidaan järjestää asentoon, jossa se vastaanottaa iskut edullisesti luonnollisessa toiminta-asennossa, eli isku suuntautuu pääosin lineaarisesti toimivan ripustuselimen lineaariseen suuntaan.
Keksinnöllä vältetään myös salpojen tai vipuvarsien käyttö jousituksen toteutuksessa.
Keksinnöllä saavutetaan se etu, että moottorikelkan todellinen jousitusmatka tai takaosan liikematka kasvaa jopa 15-20 cm. Tämä johtuu siitä, että tela voidaan toteuttaa hyvin matalaksi, jolloin yläpinnan ja alapinnan välinen etäisyys on huomattavasti lyhyempi kuin rakenteissa, joissa jousitus on järjestetty telan sisään.
Koska telajärjestelmä on matala, sille voidaan sallia pidempi matka pystysuunnassa, mikä luonnollisesti johtaa parempaan jousitukseen.
Keksinnön avulla telan kosketuspinta maahan kasvaa, koska alempi rakenne mahdollistaa telan jatkamisen moottorikelkan pituussuunnassa.
Keksintö mahdollistaa helpommin jousituksen korkeuden ja vaimennusvoiman säätämisen, koska jousituselementtejä on helppo käsitellä kiskon yläpuolella. Eräässä suoritusmuodossa rungossa on useita kiinnityspisteitä tukivarsia varten, antaa mahdollisuuden muokata joustoa. Osakkaaksi pääsee jo 250€/osake. PS.laita postia niin neuvotellaan! https://www.patentauction.com/patent.php?nb=19443
Viesti lähetetty