Halutaan myydä
Ravintola keskustasta
Kohdenumero | FK67880 |
---|---|
Hintapyyntö | 70 000 |
Toimiala | Ravintolat, kahvilat |
Sijainti | Pirkanmaa |
Kaluste osto neuvoteltavissa vuokra 7000€+alv
Viesti lähetetty
Katso myös nämä myytävät yritykset Suomen suurimmalta yritysvälittäjältä - Suomen Yrityskaupat
Yksi viron vanhimmista ja tunnetuimmista vaatetusyhtiöistä
Yhtiön liikevaihto on yli 3 milj € vuodessa. Viime vuosina on uusittu lähes kaikki koneet ja laitteet. Tuoteiden laatu vastaa EU vaatimuksille – yli puolet tuotannosta myydään Pohjoismaissa ja muissa Euroopan maissa. Mahdolliset uudet asiakkaat ulkomailla: Japani, Espanja, Venäjä, Amerikka. Kotimarkkinoilla sopimukset kaikkien suurten kauppaketjujen kanssa. ...
Katso lisätiedotLuotettava ja tunnettu maansiirtoliike
Yritys on erikoistunut maansiirto töihin: pohjarakennustyöt, rakennusten perustustyöt, kunnallistekniset työt, aluerakentaminen ja teidenrakennustyöt. Yrityksellä on RALA-pätevyys. Yrityksellä on vakiintunut markkina-asema toiminta-alueellaan ja hyvä maine. Yrityksen konekanta on hyvä ja ajanmukainen sekä mahdollistaa isotkin kohteet. Liikevaihto muodostuu pääosin vakiintuneelle asiakaskunnalle tarjottavista maansiirtopalveluista. Yrityksellä on sopimuksia tulevista hankkeista sekä pitempiaikaisia työtilauk...
Katso lisätiedotMyydään pitkän historian omaava lihanjalostusteollisuusyritys Pohjois-Italiasta
Yritys on keskittynyt salamin ja makkaran tuotantoon. Toinen tärkeä toimiala on tyypillisten italialaisten liha- ja kalaruokien tuotanto.Nykyään italialaiselle ruoalle ja "valmiille aterioille" on suuri kansainvälinen kysyntä.Vahvuudet:- Suuri tuotantokapasiteetti- Yrityksellä on pitkä historia (yli 50 vuotta)- Hyvä maine markkinoilla- Toimiva kokenut organisaatio...
Katso lisätiedotKaupungin suosittu ja hyvin menestyvä kahvila-ravintola
Yrityksellä on vahva markkina-asema kaupunkipaikkakunnalla ja se tuottaa monipuolisia kahvila-ravintolapalveluita laajalla sortimentilla. Pyrkimys on tuottaa tuotteet ja palvelut ensisijassa omalla toiminnalla ja ylläpitää jatkuvaa ja myönteistä asiakaskontaktia potentiaalisiin asiakkaisiin. Asiakaslähtöisyys ja jatkuva palvelun kehittäminen on osa yrityksen toimintakulttuuria. Yritys on valitulla toimintatavalla kyennyt ylläpitämään jatkuvaa kannattavaa toimintaa ja saamaan asiakkaiden luottamuksen....
Katso lisätiedot