Halutaan myydä
Hyvinvointialan rekisteröity tuotemerkki ja digitaalinen pääoma
Kohdenumero | FK2323 |
---|---|
Hintapyyntö | Neuvotellaan / Tee tarjous |
Toimiala | Terveydenhoito, sosiaaliala |
Sijainti |
Viesti lähetetty
Katso myös nämä myytävät yritykset Suomen suurimmalta yritysvälittäjältä - Suomen Yrityskaupat
Varsinais-Suomessa todella pitkään toimineen tunnetun rengasliikkeen liiketoiminta myynnissä
Vuosikymmenten saatossa asiakkaiden luottamuksen saanut rengasliike hyvällä sijainnilla etsii liiketoiminnalle uutta jatkajaa. Yritys myy, huoltaa ja korjaa renkaita sekä lisäksi yrityksellä on useita satoja vakituisia rengashotelliasiakkaita. Asiakkaina on sekä yksityishenkilöitä että yritysasiakkaita.Yritys sopii hyvin uudelle yrittäjälle tai laajentamista tavoittelevalle yritykselle. Liiketoiminta myydään eläköitymisen ja sairauden vuoksi....
Katso lisätiedotKiinteistöalan palvelut
Yritys aloitti liiketoimintansa siivouspalvelujen tarjoajana. Myöhemmin, liiketoiminnan kehittyessä, yritys alkoi laajentaa palveluvalikoimaansa ja tarjoaa nyt laajan valikoiman toimintoja kiinteistönhallinnasta lumenpoistopalveluihin sekä viheralueiden suunnitteluun ja ylläpitoon. Yhtiö toimii kansallisella tasolla ja asiakasportfolioon kuuluu yrityksiä kaikista suurimmista alueellisista keskuksista. Tavalliset asiakkaat ovat suuryrityksiä....
Katso lisätiedotAutomaatioteknologialiiketoiminta teollisuuden prosesseihin
Yritys tarjoaa erikoiskoneita teollisuusautomaatioon. Näihin kuuluvat mm. ruuvisyöttölaitteet, kuljetinhihnat, tärykuljettimet. Älykkäät kuljetinjärjestelmät sovaltuvat tuotteiden ja komponenttien kokoonpanolinjoihin. Merkittävimmät asiakasryhmät ovat sähköteknisten tuotteiden valmistajat, koneenrakennus ja muovituotteiden valmismus....
Katso lisätiedotKaupungin suosittu ja hyvin menestyvä kahvila-ravintola
Yrityksellä on vahva markkina-asema kaupunkipaikkakunnalla ja se tuottaa monipuolisia kahvila-ravintolapalveluita laajalla sortimentilla. Pyrkimys on tuottaa tuotteet ja palvelut ensisijassa omalla toiminnalla ja ylläpitää jatkuvaa ja myönteistä asiakaskontaktia potentiaalisiin asiakkaisiin. Asiakaslähtöisyys ja jatkuva palvelun kehittäminen on osa yrityksen toimintakulttuuria. Yritys on valitulla toimintatavalla kyennyt ylläpitämään jatkuvaa kannattavaa toimintaa ja saamaan asiakkaiden luottamuksen....
Katso lisätiedot